TUTUP ITU INDAH

TUTUP ITU INDAH
.
Mana satu pilihan anda? 🙂
.
Bila tengok orang lawa, muka halus mulus, kulit licin, putih, gebu mata pun tak berkelit 😀 Tapi kan… Lagi lawa bila baju dapat dilabuhkan. Kecomelan lagi terserlah gitu hihihihiiii.. Nampak lagi sopan tau 😉
.
Ada yang pakai dah lawa, tapi bila kat depan kaunter selalu duk tarik2 baju nak tutup bahagian p——- Bila nak ambil barang jatuh, alamak.. terkejut kita, malu tau kat abang-abang kat belakang 😳😳
.
Lelaki pun ada juga. Pernah Imam kat kampung bagi tahu, orang muda sekarang suka pakai baju singkat. Bila rukuk nak solat, terus tak sah solat, sebab nampak aurat. 
.
Kalau susah nak cari baju labuh, design comel-comel, ‪#‎Muslimah4u‬ ada macam-macam pilihan 😀 Tiap-tiap minggu ada design baru, bolehlah pilih. Contoh macam testimoni pakai, Comelkan? 😍😍😍 
Baju lelaki pun ada juga 🙂
.
Jemputlah cuci mata, harga semestinya mampu milik 🙂
.
‪#‎StokisMuslimah4u‬

tutup itu indah

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s